Szanowny Kliencie,
Abyśmy mogli prawidłowo ocenić zgłoszenie i ustalić przyczynę usterki, prosimy o uzupełnienie formularza reklamacyjnego:
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Po otrzymaniu od Państwa odpowiedzi na pytania z formularza- prześlemy informację czy należy odsyłać towar.
Brak powyższych informacji lub brak odesłania reklamowanego produktu- o ile jest to wymagane i ustalone z nami, może spowodować wydłużenie czasu rozpatrzenia reklamacji lub wstrzymanie procesu do czasu ich otrzymania.
Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie akumulatora do wysyłki (owinięcie materiałem amortyzującym i umieszczenie w pudełku uniemożliwiającym przemieszczanie się wewnątrz). W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych np. uszkodzenie przewodów- należy bezwzględnie dochować staranności zaizolowania przewodów- każdego osobno. Niewłaściwe zabezpieczenie akumulatora na czas transportu powoduje utratę gwarancji. Szczegółowe zasady dotyczące transportu znajdą Państwo w instrukcji obsługi. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia towaru przez klienta na czas transportu.
Każdy zwrócony akumulator jest poddawany szczegółowym testom oraz ocenie stanu technicznego. W przypadku stwierdzenia, że usterka wynika z niewłaściwego użytkowania, klient może zostać obciążony kosztami przesyłki i ewentualnej naprawy.
Bardzo prosimy o nieodsyłanie produktu bez wcześniejszego potwierdzenia z naszej strony – część reklamacji może być rozpatrywana mailowo i wówczas nie jest wymagane odesłanie towaru.
Bardzo prosimy, aby odpowiedzi na pytania z formularza były odesłane do Nas maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych. W innych wypadku termin rozpatrzenia reklamacji zostanie zawieszony do momentu otrzymania wszystkich szczegółowych informacji.
W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu z nami drogą emailową na adres info@lipower.pl
Pozdrawiamy
Dziękujemy za współpracę,